Polityka Jakości
Naszymi priorytetami są:
- Świadczenie usług serwisowych w oparciu o standardy wyznaczone przez Leica Geosystems AG,
- Ciągłe rozszerzanie gamy usług świadczonych przez naszą organizację,
- Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Nasze cele realizujemy poprzez:
- Wdrożenie, utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością,
- Rozbudowę stanowisk serwisowych dla pełnego zakresu usług serwisowych,
- Rozszerzenie zakresu terytorialnego świadczonych usług,
- Ciągłe doskonalenie naszych pracowników poprzez ustawiczne szkolenia,
- Utrzymanie odpowiedniego dla potrzeb magazynu części zamiennych,
- Doskonalenie metod obsługi klientów.
W celu sprostania wymaganiom stawianym przez naszych klientów oraz w związku z rosnącą konkurencją wdrożyliśmy, utrzymujemy i doskonalimy skuteczność Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Zaangażowanie najwyższego kierownictwa oraz wszystkich pracowników gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych i rzetelną obsługę klienta.