Polityka Jakości
Naszymi priorytetami są:
- Świadczenie usług serwisowych w oparciu o standardy wyznaczone przez producentów,
- Ciągłe rozszerzanie gamy usług świadczonych przez naszą organizację,
- Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Nasze cele realizujemy poprzez:
- Rozbudowę stanowisk serwisowych dla pełnego zakresu usług serwisowych,
- Rozszerzenie zakresu terytorialnego świadczonych usług,
- Ciągłe doskonalenie naszych pracowników poprzez ustawiczne szkolenia,
- Utrzymanie odpowiedniego dla potrzeb magazynu części zamiennych,
- Doskonalenie metod obsługi klientów.
W celu sprostania wymaganiom stawianym przez naszych klientów śledzimy wszelkie nowości i standardy.
Zaangażowanie najwyższego kierownictwa oraz wszystkich pracowników gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych i rzetelną obsługę klienta.